אגודת הסטודנטים

אגודת הסטודנטים בפקולטה לחקלאות היא הגוף הרשמי המייצג את ציבור הסטודנטים ופועל למענו ולרווחתו. האגודה אמונה על קידום ענייני הסטודנטים בתחום האקדמי, יצירת חיי חברה ותרבות עשירים, הנהגה והעלאת תחומים חברתיים לסדר היום הציבורי, קיום קשר עם גורמי חוץ, דאגה לרווחת הסטודנטים וייצוגם מול גורמים באוניברסיטה ועוד.

אגודת הסטודנטים מורכבת ממספר מחלקות, כאשר פעילותן מבטיחה שמירה על זכויות הסטודנטים וכן את טיפוח חיי החברה והתרבות בקמפוס ובעיר.

מחלקת אקדמיה- מספקת תמיכה אקדמית תוך מתן שירותים אקדמיים ושמירה על זכויות הסטודנטים. בנוסף, מפעילה המחלקה את תכנית הכוכבים למשרתי המילואים, סיכומונה, "באתי לעזרת חבר", "שנה א' לא לבד" ועוד.  

מחלקת חברה ורווחה- מעניקה לסטודנטים שירותי רווחה בתחום הדיור, הקריירה, הבירוקרטיה והצרכנות בקמפוס ומחוצה לו. בנוסף, עוסקת המחלקה במעורבות הסטודנטים בפעילויות חברתיות ומקדמת מודעות סביבתית בקמפוס.

מחלקת תרבות וספורט- מקדמת את תחום ההווי והפנאי בפקולטה ומפיקה במהלך השנה אירועים שונים בקמפוס וברחבי העיר, בין השאר: ירידים, טקסים, הופעות, מסיבות, סיורים ועוד. בנוסף, מקדמת את ענף הספורט הכולל נבחרות ספורט שונות.

ישנם מחלקות נוספות - לוגיסטיקה, שיעורי עזר, הסברה ומחלקת אינטרנט.

 

כל סטודנט בקמפוס רחובות זכאי להיות חבר באגודת הסטודנטים של הפקולטה לחקלאות.
במסגרת פעילות האגודה ניתנת עדיפות ברורה לחבריה.

משרדי האגודה נמצאים בגב בניין הספרייה. טל'- 08-6215145

עמוד הפייסבוק- https://www.facebook.com/Hafakulta.org

אתר אגודת הסטודנטים- https://www.aguda.org.il