check
מענק מיוחד לסטודנטים.יות, משרתי ומשרות המילואים באוניברסיטה העברית | האוניברסיטה העברית בירושלים

מענק מיוחד לסטודנטים.יות, משרתי ומשרות המילואים באוניברסיטה העברית

20 נובמבר, 2023
מענק למילואימניקים

מתוך הערכה רבה לסטודנטים והסטודנטיות משרתי ומשרתות המילואים המהווים חלק בלתי נפרד מקהילת האוניברסיטה העברית, הנהלת האוניברסיטה מודיעה היום (ג') על מתן חבילת סיוע מקיפה הכוללת סיוע כספי בגובה של לפחות 2,000 ש"ח ומעטפת תמיכה אישית- אקדמית, כלכלית ורגשית בשווי אלפי שקלים. המענק יינתן לכל סטודנט.ית שנקרא לשירות מילואים פעיל בצו 8, החל מה- 7.10, וגויס לשירות קרבי או עורפי למשך תקופה של שבוע לפחות.

מעבר למענק הכספי שיועבר לחשבון הבנק של הסטודנטים.יות, ובמטרה להקל על חזרתם של משרתי ומשרתות המילואים לספסל הלימודים, האוניברסיטה העברית תעניק מעטפת סיוע אקדמי מיוחדת בהתאם לצרכיו, הכוללת חונכויות פרטניות וקבוצות תגבור, הקלטה וצילום כלל השיעורים הנלמדים. בנוסף, יסובסדו שירותי סיוע נפשי הניתן בשירות הפסיכולוגי של דיקנט הסטודנטים. במקרה של משרתי ומשרתות במילואים שהם תלמידי ותלמידות מחקר, אלה יהיו זכאים בנוסף להמשך תשלום מלגת המחקר לכל הפחות עד לסוף דצמבר. הטבות נוספות קשורות לפטור מלא משכר דירה במעונות לתקופת המילואים, לצד מלגת סיוע מיוחדת במקרים מיוחדים. במקרה של משרתי מילואים מישובים מפונים, אלה יהיו זכאים למלגת סיוע מיוחדת.

פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית ציין כי: "אנו ממשיכים לעשות כל שניתן על מנת לסייע לכ- 4,000 הסטודנטים והסטודנטיות שלנו שהתגייסו ללחימה, במטרה כי אלה ישתלבו היטב בשנת הלימודים הקרובה. האוניברסיטה העברית גאה בסטודנטים ובסטודנטיות שלנו, משרתי המילואים- על מסירותכם וגבורתכם הראויה להערצה בימים קשים אלה של לחימה, ומאחלים לשובכם הביתה בשלום!".

לפרטים נוספים