check
מידע למשרתי מילואים | סטודנטים - לימודים ונהלים

מידע למשרתי מילואים

מידע למשרתי מילואים

 

  • miluim-harvot-barzel-banner.jpg

 

סטודנטיות וסטודנטים, משרתי המילואים היקרים,

עם פתיחת שנת הלימודים האקדמית (שנת תשפ"ד) ובצל המלחמה, כשחלקכם עדיין בחזית, ברצוננו לפני הכול, להביע את הערכתנו הרבה על אומץ הלב ועל ההתגייסות שלכם למען מדינת ישראל ולמען הקהילה שלנו. אז לפני הכול, תודה ענקית!

מטרת אתר זה היא לרכז את המידע על זכויותיכם/ן: התאמות בלימודים, מלגות סיוע, תמיכה אקדמית וסיוע אישי-כלכלי. כאן תוכלו למצוא קישור לטופס הבקשה להכרה בזכותכם/ן להתאמות בעקבות שירות המילואים, מידע על זכויותיכם/ן כמשרתי ומשרתות מילואים, מידע על יועצי לימודים ייעודיים (לפי חוג ותואר), עזרה בפריסת התואר במקרה הצורך, קישור לבקשת חונכות, סיוע כלכלי, סיוע נפשי ועוד.

אנו נעשה את הכול כדי שתוכלו לקבל הזדמנות הוגנת לחזור ללימודים עם מרב ההתאמות והתמיכה הנדרשת. חשוב לנו להדגיש – אנחנו כאן בשבילכם ובשבילכן – אז בבקשה, אל תהססו לפנות ולשאול – זה ממש לא מפריע. להפך, זאת הזדמנות עבורנו לתת בחזרה. כן, אף פעם לא היינו במצב הזה, אבל אין לנו ספק שביחד נמצא את הדרך לחזור לשגרת למידה מבורכת. 

בתקופה מאתגרת זו אנו שולחים רפואה שלמה לפצועים בגוף ובנפש ותנחומים למשפחות שאיבדו את יקרייהן. אנחנו מחזקים את האזרחים אשר אינם יכולים לשוב לביתם, ומתפללים לשלומם ולחזרתם המהירה של החטופים.

מה הצעד הראשון?

 

לבדוק במייל האוניברסיטאי שלכם/ן אם קיבלתם/ן מייל מהמזכירות לענייני הוראה עם אישור על זכאות להתאמות בלימודים בעקבות שרות מילואים במלחמת "חרבות ברזל". במייל עצמו יש את פירוט ההתאמות שלהן אתם/ן זכאים/ות ואת ההנחיות כיצד לממשן.

מידע נוסף על ההתאמות שלהן אתם/ן זכאים/ות ניתן למצוא בקישור הבא: https://study.agri.huji.ac.il/miluim-harvot-barzel/exemptions

מידע נוסף על מנגנוני תמיכה וסיוע (כלכלי, רגשי, לימודי) ולמי לפנות בכל עניין - ניתן למצוא בקישור הבא: https://study.agri.huji.ac.il/miluim-harvot-barzel/aid

בכל מקרה של שאלה או הבהרה, מוזמנים/ות לפנות לרכזת המילואים של הפקולטה לחקלאות:
סמדר הרפז סעד
במייל: smadar.harpaz@mail.huji.ac.il 
בנייד: 0546964060 (בווטסאפ)