check
המזכירות לענייני הוראה ותלמידים | הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה

המזכירות לענייני הוראה ותלמידים

המזכירות לענייני הוראה ותלמידים (להלן - המזכירות) היא יחידה מנהלית העוסקת בתכנון ובהפעלה של מערכת הלימודים על היבטיה השונים, בהתאם להנחיות של ועדת ההוראה ושל גורמים מוסמכים אחרים בפקולטה ובאוניברסיטה.

עיקר עיסוקיה הם:

הכנת השנתון; תכנון מערכת השעות והפעלתה; תכנון לוח הבחינות והפעלתו; מעקב מסירת ציונים, דיווחם ופרסומים; מעקב אחר תהליך הקבלה; טיפול במתקבלים; ארגון הייעוץ ורישום הלימודים; הענקת זיכויים; טיפול בבקשות ובעררים; בדיקת המצב האקדמי של התלמיד; קביעת הזכאות לתואר, והענקת התעודות; ריכוז עבודתן של מועצת הפקולטה ושל ו' ההוראה; הנפקת אישורים; דחיית שרות מילואים, חשבונות סטודנטים.

כתובת המזכירות לענייני הוראה ותלמידים:
הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה, ע"ש רוברט ה. סמית ת"ד 12, רחובות 76100.

טיפול בנושא שם דוא״ל טלפון
מנהלת היחידה, בעיות מיוחדות ענת גזית בוטון anatg@savion.huji.ac.il 08-9489431
מוסמך, דוקטורט מזי שטיין mazis@savion.huji.ac.il 08-9489189
ולת"מ, שכ"ל, פניות לועדת הוראה, פרסי הצטיינות אורית יואבי ority@savion.huji.ac.il 08-9489190
ליקויי למידה, מלגות סיוע מרי לוי maryl@savion.huji.ac.il 08-9489331
רישום לימודים ושינויים איריס רון irisr@savion.huji.ac.il 08-9489345
זכאות לתואר בוגר סתווית שוחט stavits@savion.huji.ac.il 08-9489507
מערכת שעות ולוח בחינות ריקי עוז rikio@savion.huji.ac.il 08-9489479
ציונים, זיכויים ופטורים מאיה כובאני mayak@savion.huji.ac.il 08-9489948
מבחנים ומילואים נעמה כרמל naamac@savion.huji.ac.il 08-9489277
דיקנט הסטודנטים

 

האתר המזכירות  עם שנתונים של שנים קודמות.

בהתכתבות עם המזכירות יש להקפיד על כל פרט מזהה:
שם משפחה, שם פרטי, מס' תלמיד, מס' טלפון, וכתובת מעודכנת כולל מיקוד, וכן כתובת דואר אלקטרוני.
על התלמיד לעדכן פרטים אישיים, כמו שם וכתובת באמצעות:
אתר האינטרנט האוניברסיטאי 

קבלת קהל

תלמיד הבא לקבל שירות במזכירות, יציג, אם יידרש לכך, "כרטיס סטודנט" תקף.
יש להישמע להוראות העובדים ולהתנהג בנימוס, ואין לגעת ברכוש המזכירות ללא רשות אחד העובדים.

שעות קבלת קהל

ימים א'-ה' בין השעות 10:00-12:00 ובין 13:00-15:00.
בשבוע הראשון של כל סמסטר - בין השעות 8.30-12:00 ובין 13:00-15:00.

בשעות אחרות על סמך תאום טלפוני מוקדם.

רצוי לפנות בשעות הקבלה בלבד (בשעות אחה"צ רצוי לתאם מראש).
בטלפון רצוי לפנות בין השעות 8.30-10:00, 12:00-13:00.

אין קבלת קהל בזמנים שהמוסד סגור (בימי שישי, בערבי חג, בחול המועד סוכות ופסח), וכן בימים מסוימים בהתאם לפרסום.
נא לפנות בשעות הקבלה, ורק בעניינים פרטיים. בענייני קבוצות - רק באמצעות אגודת הסטודנטים.
תלמיד הנתקל בשירות לקוי במזכירות - יודיע על-כך בכתב למנהלת היחידה, כדי שהעניין ייבדק ויטופל.

הפצת מידע

דוא"ל - הודעות דחופות נשלחות לתלמידים באמצעות כתובת הדוא"ל שמסרו לרשויות האוניברסיטה.
כמו כן,  מופיע עדכון על לוח המודעות של המזכירות נמצא באתר זה.

על גבי לוח זה מתפרסמים מועדי הבחינות, שינויים במערכת השעות והודעות שוטפות אחרות.
לוח מודעות על צריף המזכירות, משמש בעיקר לתשובות ולת"מ ולהודעות על אודות מלגות.
אחריותו של כל תלמיד לעדכן את כתובת הדוא"ל ולהכנס פעם ביום לקבל הודעות.
כדי למנוע אי נעימויות ואי הבנות יש לעקוב בקביעות אחר הפרסומים על גבי לוחות המודעות.

דואר

בדלת משרד המזכירות יש אשנב לדברי דואר, המיועד לפניות בכתב אל המזכירות או אל ו' ההוראה, כשאין קבלת קהל, וכשהמשרד סגור.
מתן אישורי לימודים ותעודות - ראה בפרק נוהלי הוראה ולימודים סעיפים 14,15